Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

miercuri, 21 aprilie 2010

Premiu-n chip de floricea


Loriana iti multumesc ca ma rasfeti, primesc cu drag orice gand bun, orice fapta necondionata, orice vine de la tine.

Cu toate astea florisica vine insotita de cateva contidii de preluare si anume:

1. Să postezi premiul
2. Să scrii din partea cui este premiul
3. Să oferi premiul la 12 prieteni
4. Să afişezi linkul lor 

5. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor
6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac



Asa ca il pasez mai departe:
Ralucai cea Purtatoare care inspirata de o tanti dintr-o piata a lansat o colectie "Fara fitze" accesibila si celor cu prea putin timp prin buzunare asa ca mine si sigur ca si tine ca doar criza e pentru toti. Cea care a reusit sa ridice standardele celor din Ro dar sa ii faca sa  si scada preturile =))
Monei pentru ca ma face sa zambesc adesea si imi place sa o citesc . Orice ce ar face mi se pare extraordinar
Alina caci scrie povesti asa minunate. Iata ii trimitem o gerbera sa o inspire.
Rox, caci e trup si  suflet alaturi de mamicile care intampina dificultati de alaptare  sau nu sunt informate corect. (Stiu ca ai mai primit unul,  dar pana nu faci buchet nu te lasa)
Papitzelului si Dahnei a ne invata despre autodiversificare
Cristina ca nu sta degeaba: lanseaza magazine, poarta, alapteaza si doarme si cu micuta in pat
Liei pentru ca are incredere ca lumea inca poate fi schimbata
Leac pentru rai ca ma invata sa ma rog
Unei printese pentru ca nu face partz
Aditateea ca si ea imi impartaseste dragostea pentru flori
si pentru Ralu' cea din Tara lui Habarnam

Sper sa o primeasca cu drag fiecare floricica..numai cat mi-a luat sa ii anunt si sa scriu adresele :)) Dau floarea mai departe fara nici o conditie :D

Si despre mine? Hmmm...
1. Imi privesc copii si ma simt cea mai norocoasa fiinta. Cand imi zambesc, ma strang in brate stiu ca pentru ei sunt totul. Numai Dumnezeu e in putere sa imi ia acest dar.
2. Trebuie sa se intarce Lucas singur caci eu una nu ma simt in stare sa o fac. Nu vad nimic mai placut, e gestul de maxima apropiere fizica intre mama si copil.
3. Imi place sa cant aiurea prin casa si sa dansez(imi imaginez ca sunt o dansatoare renumita)
4. Ma simt OM cand pot darui
5. Citesc orice, oriunde, oricand...am aceea sete nebuna de cunoastere
6. Imi place sa ii pup fruntea lui Lucas, ahhh mirosul parului sau inconfundabil, atunci cand il port in brate sau pe Thea cand doarme. Ma cuibaresc langa ea si o sarut pana imi amortesc buzele.
7. Calatoriile, fie si imaginare, astea au fost cele mai reusite pana acum.
8. Sa beau cafea dimineata  fara pic de zahar, lapte sau orice altceva. Numai asa ma pot imbata cu mirosul si aroma cafelei bine prajite
9. Sa inot
10. Sa conduc in Romania - adevarat sport extrem. Dupa un drum ma simt de parca as fi jucat sah 4 ore :))

5 comentarii:

A. G. on 21 aprilie 2010 la 03:38 spunea...

Merci madame.Sper sa preiau cand ma intorc.Daca reusesc sa plec.

Dahnah on 21 aprilie 2010 la 08:02 spunea...

Vai, mirosul parului bebelusului este unic, asa e, si eu ma imbat cu aroma copilei cand doarme, bea laptic sau cand ne plimbam in wrap. E delicios! As face un parfum.

Dana on 21 aprilie 2010 la 08:43 spunea...

Multumim ca te-ai gandit si la noi! Te imbratisez cu drag :-)

Anonim spunea...

OOOOOLore, oooh! Sper sa inotam in curand impreuna! Te pup, ®

Pepitzel on 24 aprilie 2010 la 08:25 spunea...

Multumesc frumos, e foarte frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino