Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

miercuri, 23 septembrie 2009

Aproape de un sarut( IBW)



Photobucket
Iata ca a inceput si mult asteptata saptamana a purtatului in orice fel de mijloace ba chiar in brate. Ei cica i-as rasfata facand asta. Si ? Daca nu o fac eu atunci cine sa o faca? Ca mama imi rezerv acest drept de a-i oferi copilului meu tot ce pot cu atat mai mult dragoste si mangaieri. Ce poate fi mai frumos decat sa iti simti puiul aproape de tine iar acesta sa iti zambeasca multumit dupa o alaptare in timpul mersului.

"Close enough to a kiss " este sloganul care imi suna in minte nu doar in aceasta cu aceasta ocazie ci in fiecare zi. Ma bucur ca il port purta, mirosi si saruta dupa pofta inimii.

Una din mamicile care m-a sustinut inca dinainte sa imi dau seama si inca ma ajuta total neconditionat este Rox, mama lui Darie. Blogul ei este foarte util, cu informatii actualizate despre alaptare. Rox, iti multumesc din suflet!!!

4 comentarii:

Claudia on 23 septembrie 2009 la 10:24 spunea...

sa traiesti, draga brish!

Rox on 23 septembrie 2009 la 13:51 spunea...

Wow!
M-ai surprins placut!
Nu stiam ca iti doresti blog. Ma bucur tare ca ai "indraznit!"
Mult succes!
Te-am descoperit intamplator!

brishtara on 23 septembrie 2009 la 20:32 spunea...

@Rox, nici eu nu indrazneam sa ma gandesc ca imi doresc. Aveam impresia ca merita sa ai un blog daca ai si ceva de impartasit cum ar fi experienta, informatii etc. Sau credeam ca urmeaza linia unui singur subiect. M-am inselat.

Multumesc pentru calda primire xox

Irina on 10 februarie 2011 la 12:23 spunea...

Salut! Am nimerit și eu pe-aici căutând informații despre deodorantul 'homemade'.

Mă întrebam, dat fiind titlul blogului tău și încă niște articole și linkuri din blogroll dacă ai citit cartea "The continuum concept" a lui Jean Liedloff ( site-ul aici http://www.continuum-concept.org/ și cartea de descărcat aici http://www.scribd.com/doc/5079087/conconcept )

Dacă nu ai citit-o, mă bucur că ideea de a ține copii cât mai aproape în prima perioadă a vieții lor se propagă și pe la noi, și sunt convinsă că ți-ar plăcea și cartea.

Felicitări pentru activități :)

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino